CYKLO TEAM BAŠŤ logo

Akce 2017

16. - 17. 9.2017 - Koloběh, Transbrody, Taterovi

KolobehDlužno říci, že Baštěrák nebyl jediná akce, které se naši členové tento víkend zúčastnili. Jednak naše holky šikovný ještě před Baštěrákem vyhrály koloběh v Líbeznicích. Naši "junioři" pro změnu zopakovali start na závodu Transbrody, který startuje ve Zvole u Prahy a vedli si statečně, když vylepšili své loňské časy o desítky minut. No a další členové v neděli navštívili na svých šlapadlech naši oblíbenou restauraci U Taterů, kde vzniklo naše heslo: "To dáme Havrda" :-)

16. 9.2017 - Železný Baštěrák

Železný BaštěrákI přes to, že nám počasí dvakrát nepřálo a v rybníku si plavaly nutrie a kachny, tak se na startu dalšího ročníku jak dětského, tak dospělého Baštěráka sešla pěkná řádka sportovních nadšenců, kteří se rvali o titul železného muže, ženu, resp. dítko Baště statečně jako lvi a nikdo nikomu nedaroval nic zadarmo. Letos se zúčastnila dokonce jedna velká celebrita. Dorazila Pamela z pobřeží, ale na statečné Bášťany nestačila a umístila se v poli poražených. Asi měla špatně nafouknutou matračku :-D. Do cíle dorazili všichni bez větší újmy, takže za vítěze se může považovat každý jeden z nás :-).

7. 9. - 10. 9. 2017 - Jeseníky

Rychlebské stezkyA máme tu další prověření našich schopností, jak fyzických, tak morálních. Tady totiž už kolikrát fyzické síly nestačily, teda alespoň některým z nás (například mě), tak přišel na řadu, jak my cyklisté říkáme, morál :-). Tentokrát jsme beze zbytku využili veškerý možný čas k tomu, abychom v sedle kol zdolávali a hltali další kilometry a to i v neděli, kdy obvykle po ránu odjíždíme směr domovy. Opět s námi byli zástupci Alfa samců, kteří statečně bojovali nejen s převýšením, ale i technickými problémy v podobě přetrženého řetězu. Sečteno podtrženo, v pátek nám to dalo 85 km s převýšením 2100 m, někteří jedinci si to ještě o něco protáhli a navýšili. V sobotu jsme se flákali a dali 72 km a cca 1700 výškových metrů, no a v neděli, aby toho nebylo málo, jsem si zajezdili na místním singletracku Rychlebské stezky, což také nebyla procházka růžovým sadem. Ale užili jsme si to náramně.

Trasa pátek
Trasa sobota

6. 8.2017 - Český ráj

Trasa 6.8.2017
Trasa 8.8.2017
Trasa 11.8.2017

24. 6.2017 - Houštecký cyklomaraton 2017

WhatsApp Image 2017-06-24 at 09.55.32.jpegÓDA NA HOUŠŤKU - autor Michal Kruliš
Bylo nás 5, pět borců co rozhodli se Houštecký maraton jet. Ráno slaninu a vejce jsme si dali, abychom na trati se v dobrém světle ukázali. Po startu jsme jeli jako draci, nestíhali nás ani na obloze ptáci. Potkali jsme Lenku fanynku, která mistrně odřídila dodávku a to za chvilku. Šmejdovi co nám vykradl vůz, s chutí bych dal pěstí nad předkus. Pak u Járy v Tiki baru, zelenou jsem si přifouknul hlavu :-(. I tak lze účast hodnotit kladně, na Pražskou padesátku se začnu chystat tajně.

Trasa

18. 6.2017 - Kokořínsko

Kokorinsko.jpgKokořínsko, prý místo pro cyklotoulky zaslíbené. Tak jsme tam vyrazili, abychom zjistili, co je na tom pravdy. A musíme přiznat, že na tom něco bude. Vyrazili jsme ze Mšena a ujeli tam cca 50 km krásnou přírodou, krásnými lesními cestami a také krásným stoupáním. Prvních 25 km bylo více méně po rovině, případně lehce z kopečka. Druhým 25 km jsme nastoupali cca 1000 výškových metrů. Ale i tak to byla pecka :-)

28. 5.2017 - XCO Beckov 2017

XCO_Beckov2.jpgTak to máme za sebou. Počasí nám ne/přálo. Zkrátka výheň jako v sauně, tak si asi dovedete představit, jaké to na trati bylo peklo. Navíc nám to organizátor "trošku" prodloužil a přidal pár technických pasáží. Suma sumárum jsme rádi, že jsem dorazili do cíle živý a relativně zdraví :-). Sem tam nějaký ten pád proběhl, nicméně to byl snad první ročník, kdy jsem dojeli do cíle všichni zúčastněný. A za náš statečný výkon, jsem byli navíc všichni odměněni stupni vítězů v mistrovství MAS nad Prahou a to včetně našeho juniorského týmu. Takže zase za rok....nebo už ne? ;-).

24. 5.2017 - Tréninky na XCO Beckov 2017

Trénink na CXO BeckovRok se s rokem sešel a opět tu máme náš skoro domácí závod XCO Beckov. A vhledem k technické náročnosti trati se nesmí zanedbat pořádný trénink. No a tak jsme vyslali naše juniory, aby se pod vedením nejpovolanějšího z povolaných Pavla Mišoně (jednoho z organizátorů), vydali na zdolávání budoucí trati závodu. A podle všeho se zdá, že máme docela slušné vyhlídky na udržení našeho cyklistického klubu i v budoucnu.

Fotogalerie

20. 5. 2017 - Kolem kolem Baště - Ročník I.

Kolem kolem BasteV  sobotu 20. května navázal CYKLO TEAM BAŠŤ na více než stoletou tradici cyklovyjížděk po okolí Bašti organizovaných bašteckými cyklistickými spolky. Ve spolupráci s Bašť se baví a Obcí Bašť připravil akci se třemi trasami o délkách 15, 30 a 50km, aby si mohli na pohodu šlápnout do pedálů cyklističtí začátečníci, ale i ti co už toho mají odjeto více.  Všechny tři trasy byly vedeny nenáročným terénem směrem k Brandýsu nad Labem tak, aby se při zpáteční cestě potkaly na mratínském hřišti. Po krátkém občerstvení a probrání zážitků celý peloton společně vyrazil s mírným větrem v zádech k cíli. Na všechny tam čekalo něco na památku. Poděkování za osvěžující průběh akce patří všem účastníkům, partnerům a počasí, které nedalo na meteorologické předpovědi :-). Kolům zdar, a těšíme se na podzimní pokračování. Jiným směrem, ale zase s úsměvem. Za CTB PzB

Propozice

17. 5. 2017 - Kolena

Koleno.jpgA protože jsme jenom lidi, kteří nemyslí jen na dvě kola spojené několika trubkami, občas se nám nedopatřením stane, že myslíme i na jiné lidské neřesti. A tentokrát to bylo vepřové koleno a rovnou grilované a ne jedno (i když pro každého jedno bylo). Bylo luxusní. A přestože jsme lidi, kteří nemyslí jen na to kolo, tak jsem odtamtud mašírovali zpět do Baště....na kole ;-).

11. 5. - 14. 5. 2017 - Krušné hory - Abertamy

Abertamy.jpgMinulý víkend jsme prověřovali schopnosti našeho juniorského týmu a drahých poloviček a aby nás nepodezřívali s podjatosti, tak jsme tento víkend prověřili i schopnosti vlastní a taky schopnosti našeho přátelského týmu Alfa samci, se kterýma jsme se opět po nějaké době rádi viděli. A bylo to krušný. Konec konců to bylo v Krušných horách ;-). V pátek jsme vyrazili na 70 km dlouhou trať s převýšením cca 1.600 m. Trať vedla přes Zlatý kopec, Boží Dar až na nejvyšší vrchol Krušných hor Klínovec. Odtamtud sešupem po 10 km dlouhém singltreku a pak opět nahoru přes Jáchymov až na Plešivec. A pak už do chaty, kde nás čekalo dobré občerstvení ;-). No a abychom nevyšli ze cviku, tak v sobotu jsme to dali z Abertam na Jelení, přes nějaké ty kopečky a dolečky do Bublavy. Tam jsme si dali dobrý oběd, přečkali menší jarní deštík a vydali se zpět po Německých hranicích přes Jelení a pak spodem přes Nové Hamry a Pernink. Sečteno podtrženo to dalo nějakých 85 km a nastoupáno cca 1.800 výškových metrů. Opět nějaké to občerstvení na chatě a v neděli jsme naházeli věci do aut a hurá domu. A závěrem? Myslím si, že pro většinu z nás tato prověrka znamenala sáhnout si na dno svých sil. A naši chrti? Ty to zase měli jako nedělní projížďku na návštěvu k babičce do vedlejší vesnice :-D.

Trasa pátek
Trasa sobota

5. 5. - 8. 5. 2017 - Kemp Kristýna

CTB v kempu KristýnaJiž třetím rokem vyrážíme s rodinami na víkendové soustředění, abychom prověřili schopnosti i našeho juniorského týmu CTB a drahých poloviček v akci :-). Pro tento rok padl výběr na Autokemp KRISTÝNA, v Hrádku nad Nisou, který se nachází kousek od tak zvaného trojmezí, kde se scházejí hranice naší republiky s Německou a Polskou.
První den bylo naším cílem hasičské muzeum v Chrastavě a jako "odměna" byla po návratu pro děti a některé rodiče připravena opičí cesta v lanovém centru. Druhý den jsme nechali kola trošku odpočinout a vydali se na prozkoumávání krás našich západních sousedů. Historickou úzkokolejkou jsem se vydali nejprve do motýlího domu a potom nás Žitavské úzkorozchodné dráhy zavezly pod romantickou zříceninu hradu a kláštera Oybin, ke které jsme museli nastoupat cca 215 schodů. V den odjezdu ještě přeživší navštívili na kolech zmiňované trojmezí a pak už odjezd, jak by řekl klasik, k nám, domů, do Středních Čech, do Baště, do práce, do pr.... nám se nechtělo :-)

29. 4. 2017 - Kersko

Kersko

22. 4. 2017 - Author Český ráj (Branžež)

Doping před závodem Author Český rájTradičně jsme vyrazili na otestování naší cyklistické formy na závod v Českém ráji, kde se opět potvrdilo, že Michalovi stačí tréning v podobě dvou vyjížděk, Honzovi nestačí ani 700 km v nohou a předseda s Novátorem nás předjedou o parník, i když při tom cestou pořizují fotodokumentaci :-).

8. 4. 2017 - Ukliďme Česko

Ukliďme ČeskoJízda na kole nás opravdu baví, ale uvidíte nás i u méně populárních činností, jako v tomto případě, kdy jsem se přidali k celostátní úklidové akci. Dostali jsme na starost uklidit oblast z Baště směrem ke Klíčanům a věřte nám, že tak jako po skončení úklidu, tam tak čisto nikdy nebylo :-).

Víkend 11. - 12. března

Víkendová vyjížďkaSobota: Kersko, PzB a Novátor, trasa
               Ostrá, Renča a Martina J.
Neděle: Okoř, PzB, Honza a Martina Č., trasa

4. 3. 2017 - Otevření sezóny 2017

Otevření sezóny 2017Sice jezdíme na kolo i přes celou zimu, ale na tento den Michal svolal k sobě domu všechny členy, abychom oficiálně otevřeli cyklistickou sezónu. A myslím, že to byla zdařilá akce. Aby nám lépe chutnalo, nejprve jsme v několika skupinkách najeli pár kilometrů a pak už jsme se vydali, každý se svou určeno pochutinou, k Michalovi a úspěšně jsme otevřeli nejenom sezónu ale i jiné... :-).